ik vond de sfeer in de salon erg gezellig en gastvriendelijk. ik heb mijn vragen geruststellend kunnen vragen en die werdden goed beantwoord.
Ana•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Enthousiast, gezellig, vakkundig en gedatailleerd! Prima ervaring!
Patrick•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advies over hoe ik mijn haar het best kon laten knippen. Gezellige en attente kappers en een hele mooie zaak. Ook ben ik natuurlijk heel blij met het resultaat.
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nelly knipt super en vlot. Heerlijk fris en goed geknipt weer de deur uit