Super happy with my haircut. Nelly was super nice. Definitely I will come back.
Styled by Nelly Brands
Melania•almost 6 years ago
Verified review
Was echt geweldig. Er werd goed naar me geluisterd en super aardige mensen. Kom hier zeker vaker terug
Styled by Irma Zwaan
Meike•almost 6 years ago
Verified review
Geweldige kapsalon. Ik ben uitstekend geknipt en gekleurd. De sfeer is heel gezellig, de ambiance heel stijlvol en alle kapsters enorm attent, humorvol en behulpzaam. Een TOPzaak!