Super happy with my haircut. Nelly was super nice. Definitely I will come back.
Styling door Nelly Brands
Melania•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Was echt geweldig. Er werd goed naar me geluisterd en super aardige mensen. Kom hier zeker vaker terug
Styling door Irma Zwaan
Meike•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige kapsalon. Ik ben uitstekend geknipt en gekleurd. De sfeer is heel gezellig, de ambiance heel stijlvol en alle kapsters enorm attent, humorvol en behulpzaam. Een TOPzaak!