Mijn haar is goed geknipt. Ik vind het fijn dat er werd meegedacht over wat mogelijke was gezien mijn gewenste kapsel ipv dat het niet kon omdat mijn kapsel niet in de mode is (wat ik wel eens heb meegemaakt bij andere kappers).
Anonymous•about 6 years ago
Verified review
Ontspannen sfeer, volledige aandacht voor mij als klant, er werden geen overbodige dingen (maskers etc) aangesmeerd
Anonymous•about 6 years ago
Verified review
Het gaat natuurlijk over het knippen - en dat was perfect! Maar de sfeer is altijd erg gezellig en dat maakt dat ik graag terugkom! Het is jammer dat mijn haar niet sneller groeit...
Styled by Nelly Brands
Frank•about 6 years ago
Verified review
Ellen is gewoon de beste👌🏻👌🏻😘
irma•about 6 years ago
Verified review
Jesse je was fantastisch! Behulpzaam adviserend en zachtzinnig. Ik heb er een prachtige coup aan over gehouden.