Mijn haar is goed geknipt. Ik vind het fijn dat er werd meegedacht over wat mogelijke was gezien mijn gewenste kapsel ipv dat het niet kon omdat mijn kapsel niet in de mode is (wat ik wel eens heb meegemaakt bij andere kappers).
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontspannen sfeer, volledige aandacht voor mij als klant, er werden geen overbodige dingen (maskers etc) aangesmeerd
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het gaat natuurlijk over het knippen - en dat was perfect! Maar de sfeer is altijd erg gezellig en dat maakt dat ik graag terugkom! Het is jammer dat mijn haar niet sneller groeit...
Styling door Nelly Brands
Frank•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ellen is gewoon de beste👌🏻👌🏻😘
irma•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Jesse je was fantastisch! Behulpzaam adviserend en zachtzinnig. Ik heb er een prachtige coup aan over gehouden.