Ook weer gezellig om goed geknipt en gekleurd te worden.
Anonymous•about 6 years ago
Verified review
Zoals altijd super tevreden over behandeling en resultaat. Carola luistert naar je wensen, neemt de tijd en is zeer professioneel. Kapsones kappers is echt een aanrader.
Paulien•about 6 years ago
Verified review
Goed en gezellig!
Styled by Nelly Brands
Henk-Jan•about 6 years ago
Verified review
Weer vakkundig geknipt en dat was heel erg nodig😀
Marga•about 6 years ago
Verified review
Gezellige en hygiënische salon, deskundige en vriendelijke kapster die mijn haar geheel naar wens heeft geknipt. Heel fijn om er na 9 weken weer verzorgd bij te lopen!!