Ook weer gezellig om goed geknipt en gekleurd te worden.
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd super tevreden over behandeling en resultaat. Carola luistert naar je wensen, neemt de tijd en is zeer professioneel. Kapsones kappers is echt een aanrader.
Paulien•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed en gezellig!
Styling door Nelly Brands
Henk-Jan•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer vakkundig geknipt en dat was heel erg nodig😀
Marga•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige en hygiënische salon, deskundige en vriendelijke kapster die mijn haar geheel naar wens heeft geknipt. Heel fijn om er na 9 weken weer verzorgd bij te lopen!!