prima hier, iedereen gaat ontspannen om met de Corona maatregelen. Men geeft de klant daarin ook verantwoordelijkheid. De sfeer was gezellig als vanouds.
Styled by Irma Zwaan
greetje•about 6 years ago
Verified review
Gezellig en vlot geholpen
Styled by Nelly Brands
Naud•about 6 years ago
Verified review
Elke keer weer een feestje om hier te komen. Perfect geknipte coupe en super gastvrij en gezellig