prima hier, iedereen gaat ontspannen om met de Corona maatregelen. Men geeft de klant daarin ook verantwoordelijkheid. De sfeer was gezellig als vanouds.
Styling door Irma Zwaan
greetje•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig en vlot geholpen
Styling door Nelly Brands
Naud•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer een feestje om hier te komen. Perfect geknipte coupe en super gastvrij en gezellig