Al ruim 20 jaar kom ik bij deze kapsters van Kapsones. Er heerst een gezellige sfeer en ik wordt altijd goed geknipt. Ik verlaat de salon altijd met een goed en blij gevoel.
Styled by Irma Zwaan
Fadjar•over 6 years ago
Verified review
Very satisfied with the service!
Jacopo•over 6 years ago
Verified review
Een fijne ervaring! Ze knippen mij precies zoals ik het graag zie en vraag!