Altijd weer blij als ik de deur uit loop. Behalve een geweldig kapsel ook tijd voor de mens in de stoel.
Styled by Nelly Brands
Rozemarijn•over 6 years ago
Verified review
Altijd goed!
Styled by Irma Zwaan
Ber•over 6 years ago
Verified review
Gezellig en informeel. Je voelt je in vaardige handen en zo is het ook! De kapsters gaan ook prettig en als een team met elkaar om.
Helaas is met uitgroei elke behandeling zo vreselijk duur!
M.n. omdat het vaak moet.
Kan dat niet anders? Alleen uitgroei is super weinig werk?