Altijd weer blij als ik de deur uit loop. Behalve een geweldig kapsel ook tijd voor de mens in de stoel.
Styling door Nelly Brands
Rozemarijn•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed!
Styling door Irma Zwaan
Ber•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig en informeel. Je voelt je in vaardige handen en zo is het ook! De kapsters gaan ook prettig en als een team met elkaar om.
Helaas is met uitgroei elke behandeling zo vreselijk duur!
M.n. omdat het vaak moet.
Kan dat niet anders? Alleen uitgroei is super weinig werk?