Mooie salon, comfortabel, frisse uitstraling, schoon, goed advies, lekkere koffie en top kappers! Het personeel is vriendelijk, erg behulpzaam en weten waar ze mee bezig zijn.
Ze luisteren goed naar je wens denken ook altijd goed mee!
Ik kom al meer dan 30 jaar bij deze kapper.
Het is de beste kapsalon.
Styled by Kelly•Ladies' Haircuts
Ingrid van Dijk-Kommer•almost 6 years ago
Verified review
Hele fijne kapsalon. Je wordt daar heel vriendelijk en deskundig geholpen. Clara denk mee net je wensen.
Styled by Clara•Men's Haircut
patty•almost 6 years ago
Verified review
Liep weer helemaal blij de salon uit
Styled by Larissa•
Ladies' HaircutsShow all…
Sophia•almost 6 years ago
Verified review
In plaats van klara,ben ik door Kelly geknipt.Dus...wat ik bij klara heb geschreven geldt voor Kelly!
Styled by Clara•Ladies' Haircuts
Margo•almost 6 years ago
Verified review
I really love this salon, it's hard to find a salon in a new country that you feel comfortable getting your hair done. Highly recommend it.