Mooie salon, comfortabel, frisse uitstraling, schoon, goed advies, lekkere koffie en top kappers! Het personeel is vriendelijk, erg behulpzaam en weten waar ze mee bezig zijn.
Ze luisteren goed naar je wens denken ook altijd goed mee!
Ik kom al meer dan 30 jaar bij deze kapper.
Het is de beste kapsalon.
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Ingrid van Dijk-Kommer•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne kapsalon. Je wordt daar heel vriendelijk en deskundig geholpen. Clara denk mee net je wensen.
Styling door Clara•Mannen knippen
patty•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Liep weer helemaal blij de salon uit
Styling door Larissa•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Sophia•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
In plaats van klara,ben ik door Kelly geknipt.Dus...wat ik bij klara heb geschreven geldt voor Kelly!
Styling door Clara•Vrouwen knippen
Margo•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
I really love this salon, it's hard to find a salon in a new country that you feel comfortable getting your hair done. Highly recommend it.