Altijd een leuke conversatie.
Larissa hoeft geen moeite te doen om je gerust te stellen, dat gaat automatisch.
En het resultaat na een knip-beurt is om naar huis te schrijven.
Styling door Larissa•Mannen knippen
ron•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Kelly•
Wenkbrauwen - threadenToon alles…
Fleur•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima kapsalon. Ga er altijd met plezier naartoe. Heel aardig en vakkundig personeel.
Styling door Larissa•Mannen knippen
Hans•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
prima koffie, leuke gesprekken.
Styling door Clara•Vrouwen knippen
Hans S•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Je kan maar uit 1 ding kiezen bij de vraag hiervoor, maar zou alles aan willen vinken , dus gastvrij, vriendelijk , hygiënisch, vakkundig, etc etc