Altijd een leuke conversatie.
Larissa hoeft geen moeite te doen om je gerust te stellen, dat gaat automatisch.
En het resultaat na een knip-beurt is om naar huis te schrijven.
Styled by Larissa•Men's Haircut
ron•almost 6 years ago
Verified review
Top
Treatment by Kelly•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Fleur•almost 6 years ago
Verified review
Prima kapsalon. Ga er altijd met plezier naartoe. Heel aardig en vakkundig personeel.
Styled by Larissa•Men's Haircut
Hans•almost 6 years ago
Verified review
prima koffie, leuke gesprekken.
Styled by Clara•Ladies' Haircuts
Hans S•almost 6 years ago
Verified review
Je kan maar uit 1 ding kiezen bij de vraag hiervoor, maar zou alles aan willen vinken , dus gastvrij, vriendelijk , hygiënisch, vakkundig, etc etc