Weer heerlijk genoten. Ontspannend en goede behandeling. Dank je wel Isis.
diana•over 1 year ago
Verified review
Isis creëert een fijne sfeer om je lekker te laten ontspannen. Kan zeggen dat mijn huid er aardig van opgeknapt is en ik echt verschil zie en voel!!
Jada•almost 2 years ago
Verified review
Delighted with my make up and advice. Could not have been better. Lovely, friendly assistant. I enjoyed the whole experience and learned a lot. Will definitely be returning and would highly recommend.
Treatment by Isis Beautyspecialist•Make-Up
Patricia Tetteroo•almost 2 years ago
Verified review
Vriendelijke benadering en professionele behandeling
Priscilla•almost 2 years ago
Verified review
Eerste keer dat ik bij deze salon kwam. Super vriendelijk geholpen door de medewerkers. En echt een heerlijke behandeling gehad van eigenares Isis. Er werd ook goed tijd genomen om me te voorzien van goed verzorgingsadvies. Ik heb gelijk een nieuwe afspraak gemaakt! De salon heeft er een nieuwe klant bij.