Weer heerlijk genoten. Ontspannend en goede behandeling. Dank je wel Isis.
diana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Isis creëert een fijne sfeer om je lekker te laten ontspannen. Kan zeggen dat mijn huid er aardig van opgeknapt is en ik echt verschil zie en voel!!
Jada•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Delighted with my make up and advice. Could not have been better. Lovely, friendly assistant. I enjoyed the whole experience and learned a lot. Will definitely be returning and would highly recommend.
Behandeling door Isis Beautyspecialist•Make-up
Patricia Tetteroo•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke benadering en professionele behandeling
Priscilla•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer dat ik bij deze salon kwam. Super vriendelijk geholpen door de medewerkers. En echt een heerlijke behandeling gehad van eigenares Isis. Er werd ook goed tijd genomen om me te voorzien van goed verzorgingsadvies. Ik heb gelijk een nieuwe afspraak gemaakt! De salon heeft er een nieuwe klant bij.