Ik had de verkeerde bendeling geboekt, maar dat was geen probleem. Ze denken direct met je mee, daarom superfijne gezichtsbehandeling gehad. Ik voelde mij na de behandeling heerlijk rustig. Direct ook een aantal productjes gekocht die ik graag wil uitbreiden, want ze werken geweldig.
Behandeling door Isis Beautyspecialist•Facials / Gezichtsbehandelingen
Tessa•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service aardig personeel goed geholpen
Cornelis •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dankjewel, fijne en nette salon. De benen weer lekker onthaart. 🌼
Sanne •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad, door deskundig en vriendelijk personeel.