Ik had de verkeerde bendeling geboekt, maar dat was geen probleem. Ze denken direct met je mee, daarom superfijne gezichtsbehandeling gehad. Ik voelde mij na de behandeling heerlijk rustig. Direct ook een aantal productjes gekocht die ik graag wil uitbreiden, want ze werken geweldig.
Treatment by Isis Beautyspecialist•Classic Facials
Tessa•almost 2 years ago
Verified review
Goede service aardig personeel goed geholpen
Cornelis •almost 2 years ago
Verified review
Dankjewel, fijne en nette salon. De benen weer lekker onthaart. 🌼
Sanne •almost 2 years ago
Verified review
Fijne behandeling gehad, door deskundig en vriendelijk personeel.