Een heerlijke behandeling gehad, de Medik8 platina! Altijd een kadootje voor mijzelf. De massage was fijn en ontspannen. Dankjewel Isis!
Christl•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag heerlijke massage gehad en voetjes gedaan.
carla•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer bij More Beauty geweest voor een gezichtsbehandeling en ik kom graag terug! Voelde me gelijk op m’n gemak, alles ging in overleg en ik ging ontspannen de deur weer uit.
Behandeling door Isis Beautyspecialist•Facials / Gezichtsbehandelingen
Vandaag een behandeling gehad bij Isis en zoals altijd, zeer tevreden. Ik ben langere tijd op zoek geweest naar een schoonheidsspecialiste die mijn huid goed kan behandelen (Rosacea en een aantal auto-immuunziekten) en bij Isis heb ik een specialist gevonden. Mijn huid ziet er ontzettend goed uit en door haar fijne gesprekken voel ik mij ontzettend welkom en gehoord.