Fijn dat de massage echt gefocust was op het probleemgebied. Van mij had de verwarming alleen wel iets hoger gemogen. Misschien is een warmte lamp en idee?
Behandeling door Isis Beautyspecialist•Ontspanningsmassage
Sabrina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooie zaak en professioneel
Natasja•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ashwin is een kundige cosmetisch arts. Hij denkt met je mee en geeft altijd goed advies.
cindy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb mijn nagels laten zetten bij Gwen, dit was een top ervaring. Naast dat mijn nagels ( Biab + Gel / Nail art ) er fantastisch uitzien is de nagelstyliste ook nog eens een leuke meid! Dit wordt mijn vaste plekje.