Heel fijn behandeld en een heerlijke plek om te zijn dus diktevreden
j•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De sfeer is zo warm en ontspannen, en het hele team is ontzettend professioneel en vriendelijk. Ze nemen echt de tijd om naar je wensen te luisteren en geven persoonlijk advies, waardoor je je altijd in goede handen voelt. De behandelingen zijn van topkwaliteit, en je merkt dat er met veel zorg en aandacht wordt gewerkt. Mijn huid is er zoveel op vooruitgegaan sinds ik hier kom🙌🏻. Ik kan niet anders dan deze salon aanbevelen. Een echte aanrader als je jezelf wilt verwennen en even helemaal tot rust wilt komen!
5 sterren !
Pharrell•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was heerlijk! Rustige ambiance en goed advies gekregen.
Behandeling door Isa Beautyspecialist•Facials / Gezichtsbehandelingen
Andrea•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd tevreden weg na elke behandeling! Me wenkbrauwen zien er weer mooi en strak geverfd uit🥰
lindsey•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Absoluut een aanrader! Heerlijke en ontspannende massage gehad van Isis. Zeer professioneel, veel aandacht en warm welkom. Prijs - kwaliteit is top. Dankjewel voor je advies, mooi om ze zien dat je zo gepassioneerd bent! Tot snel, want de volgende massage staat alweer geboekt ☺️. Liefs Jane