Ik kom nu een paar jaar bij Mr. Sister kappers en ik kijk altijd ontzettend uit naar de afspraak: het is gezellig (Danny kan knippen en stylen, maar hij heeft ook humor; fijn, fijn, fijn), hij snapt mijn haar en mijn wensen, vraagt naar hoe ik het behandel en baseert daar een helder advies op.
Ik stap altijd met een mooie coupe en een fijn gevoel de deur uit. Lang leve Mr. Sister!
Styled by Danny•Ladies' Haircuts
Maud•about 5 years ago
Verified review
Je voelt je snel welkom bij Danny en in zijn salon. Wat ik zelf erg waardeer is zijn advies met oog voor details, en de vervolgens de professionele uitvoering!
Styled by Danny•Men's Haircut
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Altijd weer heerlijk, relaxed, goede coupe, wat wil je nog meer. Bedankt weer 👍
Styled by Danny•Ladies' Haircuts
Joyce•about 5 years ago
Verified review
Danny knipt geweldig goed, hij heeft tonnen ervaring en dat valt op, daarbij ook een leuke babbel, dat maakt het helemaal geslaagd.