Ik kom nu een paar jaar bij Mr. Sister kappers en ik kijk altijd ontzettend uit naar de afspraak: het is gezellig (Danny kan knippen en stylen, maar hij heeft ook humor; fijn, fijn, fijn), hij snapt mijn haar en mijn wensen, vraagt naar hoe ik het behandel en baseert daar een helder advies op.
Ik stap altijd met een mooie coupe en een fijn gevoel de deur uit. Lang leve Mr. Sister!
Styling door Danny•Vrouwen knippen
Maud•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Je voelt je snel welkom bij Danny en in zijn salon. Wat ik zelf erg waardeer is zijn advies met oog voor details, en de vervolgens de professionele uitvoering!
Styling door Danny•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer heerlijk, relaxed, goede coupe, wat wil je nog meer. Bedankt weer 👍
Styling door Danny•Vrouwen knippen
Joyce•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Danny knipt geweldig goed, hij heeft tonnen ervaring en dat valt op, daarbij ook een leuke babbel, dat maakt het helemaal geslaagd.