alles was vies
de behandeltafel is vies
de droog instelling was vies
de bakjes voor mijn vingers waren vies
de kleren van .... waren vies
een massage stoel staat er kapot bij
ik zal geen gebruik meer maken van uw diensten. tenzij in noodsituatie zoals deze keer.
Treatment by U-TP•Gel Nails Manicure
Pieternel•12 months ago
Verified review
Amazing experience, love their hot stone pedicure....
Pedicure
Michelle•12 months ago
Verified review
Officieel kon je tot 8 uur de boeking nog wijzigen maar bij kon dat niet omdat het komende jaar ineens alles was volgeboekt. Ook moest ik 7 euro extra betalen voor het weghalen van gellak waar ik al 18 euro voor had betaald. Voelt als oplichterij
Treatment by U-1•
Gel Nails PedicureShow all…
Judith•12 months ago
Verified review
Overall good
Treatment by U-TP•
Gel Nails ManicureShow all…
Nicole•12 months ago
Verified review
Pedicure was ok and fine result. Good that they are open after 5:30.