goed geholpen, snel en nagels blijven goed zitten!
Treatment by U-2•Nail Refill
Alia•12 months ago
Verified review
Vriendelijke dame en nagels zien er mooi uit.
Treatment by U-1•Gel Nails Manicure
Nora•12 months ago
Verified review
Normaliter heb ik hele fijne ervaringen, maar de afgelopen twee keer waren echt niet fijn. Een voorbeeld: (nieuwe) collega heeft nu beide keren een stuk uit mijn vel geknipt, waarop zij net deed alsof dat normaal is. Ik kom hierdoor niet meer terug.
Treatment by U-2•Gel Nails Pedicure
Anoniem•12 months ago
Verified review
Mijn nagels zijn mooi gezet en er is veel keuze in kleuren
Treatment by U-1•Gel Nails Pedicure
fr•12 months ago
Verified review
Really talented nailtech’s. Very friendly and accomodating.