Kwaliteit van de nagels is niet echt goed. Breken helaas erg snel
Treatment by U-1•Nail Refill
Djo•12 months ago
Verified review
NA
Treatment by U-2•Manicure
Salomé•12 months ago
Verified review
Ik ben zeer tevreden met mijn pedicure bij NAGL STUDIO. De behandeling was professioneel, hygiënisch en ontspannend. Mijn voeten voelen nu geweldig aan. Zeker een aanrader!