Kwaliteit van de nagels is niet echt goed. Breken helaas erg snel
Behandeling door U-1•Kunstnagels opvullen
Djo•12 maanden geleden
Geverifieerde review
NA
Behandeling door U-2•Manicure
Salomé•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden met mijn pedicure bij NAGL STUDIO. De behandeling was professioneel, hygiënisch en ontspannend. Mijn voeten voelen nu geweldig aan. Zeker een aanrader!