goed geholpen, snel en nagels blijven goed zitten!
Behandeling door U-2•Kunstnagels opvullen
Alia•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dame en nagels zien er mooi uit.
Behandeling door U-1•Gellak manicure
Nora•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Normaliter heb ik hele fijne ervaringen, maar de afgelopen twee keer waren echt niet fijn. Een voorbeeld: (nieuwe) collega heeft nu beide keren een stuk uit mijn vel geknipt, waarop zij net deed alsof dat normaal is. Ik kom hierdoor niet meer terug.
Behandeling door U-2•Gellak pedicure
Anoniem•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn mooi gezet en er is veel keuze in kleuren
Behandeling door U-1•Gellak pedicure
fr•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Really talented nailtech’s. Very friendly and accomodating.