Ik kom hier regelmatig, ze nemen echt te tijd en vragen of je tevreden bent, hele fijne service!
Treatment by U-2•Gel Nails Pedicure
Floor•about 1 year ago
Verified review
Ga hier regelmatig heen, super fijne mensen!!
Treatment by U-TP•Gel Nails Pedicure
Floor•about 1 year ago
Verified review
It’s my favourite place where to get my nails done. The ladies working there are kind and so professional
Treatment by U-2•Nail Refill
Federica•about 1 year ago
Verified review
Je komt voor mooie nagels, die krijg je. Meer kan je niet verwachten bij deze zaak. Geen gezellige mensen, gewoon alleen goede mooie nagels.
Meer hoef ik zelf ook niet dus ik ben tevreden.