Ik kom hier regelmatig, ze nemen echt te tijd en vragen of je tevreden bent, hele fijne service!
Behandeling door U-2•Gellak pedicure
Floor•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ga hier regelmatig heen, super fijne mensen!!
Behandeling door U-TP•Gellak pedicure
Floor•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
It’s my favourite place where to get my nails done. The ladies working there are kind and so professional
Behandeling door U-2•Kunstnagels opvullen
Federica•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Je komt voor mooie nagels, die krijg je. Meer kan je niet verwachten bij deze zaak. Geen gezellige mensen, gewoon alleen goede mooie nagels.
Meer hoef ik zelf ook niet dus ik ben tevreden.