It’s the first time I remove acrylic nails. My nails were a bit more sensitive than usual. In general my experience was nice. I now leave the salon with again very beautiful nails!
Behandeling door U-TP•Solar nagels
Tanya•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een mooie set nagels zoals altijd
Behandeling door U-1•Kunstnagels opvullen
Maxime-Kimberly•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze werken snel en efficiënt. Het is leuk om naar buiten te kijken terwijl je een behandeling krijgt. Er lopen zo veel verschillende mensen langs :)
Gellak pedicureToon alles…
Natasja•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Had de kleuren die ik had gekozen niet. Wilde me niet helpen met het zoeken van een gelijkwaardige kleur en onvriendelijk. Nagels zijn niet netjes afgewerkt.