Prima studio, aardige nagelstyliste, mooie nagels, snel geholpen, lekker kopje koffie.Kan schoner. Tevreden.
Treatment by U-TP•Gel Nails Pedicure
Hilde•over 1 year ago
Verified review
Mooi verrast en blij met de resultaat. Ze waren bezig toen ik naar binnenliep maar ik werd toch aardig begroet. Ik werd zorgvuldig geholpen en ik ben blij dat ik bij hun zijn geweest. Ik zal weer terugkomen
Treatment by U-1•Gel Nails Manicure
Irish•over 1 year ago
Verified review
De medewerkers waren erg vriendelijk en luisterden goed naar mijn wensen. Het eindresultaat is prachtig!