Prima studio, aardige nagelstyliste, mooie nagels, snel geholpen, lekker kopje koffie.Kan schoner. Tevreden.
Behandeling door U-TP•Gellak pedicure
Hilde•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi verrast en blij met de resultaat. Ze waren bezig toen ik naar binnenliep maar ik werd toch aardig begroet. Ik werd zorgvuldig geholpen en ik ben blij dat ik bij hun zijn geweest. Ik zal weer terugkomen
Behandeling door U-1•Gellak manicure
Irish•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De medewerkers waren erg vriendelijk en luisterden goed naar mijn wensen. Het eindresultaat is prachtig!