Nagels zijn mooi gezet, goed advies gekregen en erg klantvriendelijk. Kom hier zeker terug.
Behandeling door U-1•Kunstnagels opvullen
Joëlla•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
goed
Behandeling door U-TP•Gellak manicure
Zoë•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Good!
Behandeling door U-1•Kunstnagels opvullen
Simena•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik weet dat dit een chemische behandeling is, maar er kwam een potje tevoorschijn om de oude lak te verwijderen die alles sloeg. Brandde als een gek. Vraag me echt af of het wel legaal spul is. Nagels waren netjes gedaan maar na een dag liet het al los.
Behandeling door U-2•Gellak manicure
Eva•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Good experiencia overall, very professional and careful for my damaged nails.