Late
They were late with the appointment. I opted for not doing shellac but the pedicure was very superficial.
Gellak pedicure
Eirini•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele aardige vrouw alleen was ze hardhandig met vijlen waardoor er 7/10 nagelriemen kapot zijn gevijld. Met de vorm etc ben ik heel blij. Alleen is ze de topcoat vergeten te lakken waardoor mijn nagels nu mat zijn. Bij 1 nagel is de lak niet helemaal gelijk maar een beetje wobbelig
Solar nagels
Indy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
vriendelijke mensen !!
Behandeling door U-TP•Gelnagels
Kee•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Got my nails refilled today. Exactly what I wanted and how I wanted it.
My nails since last time have been complimented on so many times.