Zoals altijd weer een prachtige set nagels en heel lief personeel. Ze denken graag met je mee, echt super!!
Treatment by U-2•Nail Refill
Maxime-Kimberly•over 1 year ago
Verified review
Mijn 1e keer was een top ervaring, helaas deze keer niet. Sommige nagels staan scheef en er is teveel product gebruikt waardoor sommige nagels bol staan. De vorige keer besteedde de jongen meer aandacht aan mijn nagels en waren ze perfect dun gevijld. Deze keer werd er meer zorg besteed naar het zoeken van aceton. Echt jammer, hopelijk is het de volgende keer weer beter
Treatment by U-1•Hard Gel Extensions & Overlays
Seymona•over 1 year ago
Verified review
Fast service, efficient
Treatment by U-2•Nail Refill
Maria•over 1 year ago
Verified review
They do a great job
Treatment by U-TP•Natural Nail Strengthening
Rachel•over 1 year ago
Verified review
Excellent! Attentive and friendly staff. Impeccable work.