Zoals altijd weer een prachtige set nagels en heel lief personeel. Ze denken graag met je mee, echt super!!
Behandeling door U-2•Kunstnagels opvullen
Maxime-Kimberly•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn 1e keer was een top ervaring, helaas deze keer niet. Sommige nagels staan scheef en er is teveel product gebruikt waardoor sommige nagels bol staan. De vorige keer besteedde de jongen meer aandacht aan mijn nagels en waren ze perfect dun gevijld. Deze keer werd er meer zorg besteed naar het zoeken van aceton. Echt jammer, hopelijk is het de volgende keer weer beter
Behandeling door U-1•Gelnagels
Seymona•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fast service, efficient
Behandeling door U-2•Kunstnagels opvullen
Maria•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
They do a great job
Behandeling door U-TP•Nagelversteviging
Rachel•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent! Attentive and friendly staff. Impeccable work.