Ik ben erg tevreden met deze nagelsalon! De nagels zijn mooi en duurzaam, en voelen niet benauwd aan. Wat ik het leukst vind, is dat de gereedschappen altijd grondig gereinigd worden, wat een veilig gevoel geeft. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kom zeker terug
Hard Gel Extensions & Overlays
Rachel•almost 2 years ago
Verified review
Behandeling was fijn en blij met resultaat!
Treatment by U-TP•Pedicure
Marloes•almost 2 years ago
Verified review
Fijne nagelstudio, ben erg blij met mijn nagels!
Treatment by U-2•Hard Gel Extensions & Overlays
Babette•almost 2 years ago
Verified review
Weer mooi in vorm gevijld en perfect gelakt. Altijd tevreden bij deze salon.
Treatment by U-2•Gel Nails Pedicure
Eva•almost 2 years ago
Verified review
Zeer tevreden over de behandeling. Mijn nagels zien er weer prachtig uit. Ik mocht zelfs de kleur nog wijzigen, omdat ik deze toch niet mooi vond na 1 nagel.