Ik ben erg tevreden met deze nagelsalon! De nagels zijn mooi en duurzaam, en voelen niet benauwd aan. Wat ik het leukst vind, is dat de gereedschappen altijd grondig gereinigd worden, wat een veilig gevoel geeft. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kom zeker terug
Gelnagels
Rachel•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling was fijn en blij met resultaat!
Behandeling door U-TP•Pedicure
Marloes•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne nagelstudio, ben erg blij met mijn nagels!
Behandeling door U-2•Gelnagels
Babette•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer mooi in vorm gevijld en perfect gelakt. Altijd tevreden bij deze salon.
Behandeling door U-2•Gellak pedicure
Eva•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over de behandeling. Mijn nagels zien er weer prachtig uit. Ik mocht zelfs de kleur nog wijzigen, omdat ik deze toch niet mooi vond na 1 nagel.