Ik heb veel nagelsalons geprobeerd, maar dit is de plek waar ik het meest tevreden over ben! De nagels zijn verfijnd en uniek ontworpen, precies zoals ik wilde. De service is attent en professioneel, en de prijzen zijn heel redelijk. Echt een aanrader!
Behandeling door U-2•Nail art
Maria•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden! Netjes, snel en beleefd.
Behandeling door U-1•Gelnagels
Nalini•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Overall, I love my new nails and they did a wonderful job. just for future improvement: its okay to say no to a customer and advise them against something, and explain why. :)
Behandeling door U-TP•Gellak manicure
Johanna•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima plekje om je nagels te laten doen.
Ik stond met 20/25 min weer buiten, maar het resultaat was goed!
Aanrader :)