Erg fijne ervaring, al meerdere keren geweest. Vriendelijk personeel.
Behandeling door U-2•Gellak pedicure
Floor•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Always good! Will definitely come back again.
Behandeling door U-TP•Gelnagels
Nancy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Superbehandeling! Gaan we nog een keer doen. Wel sterke lijnvlucht in de salon.
Behandeling door U-2•Gelnagels
Erik•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De service hier is echt uitstekend! Het personeel is zeer enthousiast en vakkundig. Ik heb prachtige nagels en ben volledig tevreden. Ik kom zeker terug!
Behandeling door U-TP•Gelnagels
Linke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd echt heel erg fijn! Ik kom zeker terug.