Ik kon snel terecht en werd goed geholpen. Ik had een wit randje aan de bovenkant. Die is na 3 dagen bij 2 nagels deels eraf gegaan. Dat is het enige nadeel, maar kan ook door de stijl komen. Ik had geen tijd meer om terug te gaan.
Behandeling door U-1•Gelnagels
Marieke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
:)
Behandeling door U-2•Solar nagels
vanessa•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Acryl nagels helaas minder mooi gezet dan de andere keren. Ga binnenkort terug om di t te herstellen, hopelijk doen ze dit dan op een mooiere manier.
Behandeling door U-TP•Gelnagels
Joëlla•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Helaas zijn binnen 2 weken al weer de bovenrandjes afgebrokkeld. Dit is al de 2e keer in korte tijd.