Ik kon snel terecht en werd goed geholpen. Ik had een wit randje aan de bovenkant. Die is na 3 dagen bij 2 nagels deels eraf gegaan. Dat is het enige nadeel, maar kan ook door de stijl komen. Ik had geen tijd meer om terug te gaan.
Treatment by U-1•Hard Gel Extensions & Overlays
Marieke•almost 2 years ago
Verified review
:)
Treatment by U-2•Solar Nails
vanessa•almost 2 years ago
Verified review
Acryl nagels helaas minder mooi gezet dan de andere keren. Ga binnenkort terug om di t te herstellen, hopelijk doen ze dit dan op een mooiere manier.
Treatment by U-TP•Hard Gel Extensions & Overlays
Joëlla•almost 2 years ago
Verified review
Helaas zijn binnen 2 weken al weer de bovenrandjes afgebrokkeld. Dit is al de 2e keer in korte tijd.