Afspraak is snel gemaakt. Mooie salon, schoon en opgeruimd. Fijne tips en uitleg gekregen, vriendelijk. Aanrader!
Brigitte•8 months ago
Verified review
Show venue reply...
Super fijn geweest. Ik heb ook gelijk weer voorlichting gekregen over nieuwe producten en behandelingen zoals Olaplex. Top!
suzana•8 months ago
Verified review
Show venue reply...
Vandaag mijn haar laten knippen. Ik wist niet wat alleen een heel stuk korter!! Weg gegaan met een heerlijk fris en super leuk kapsel ❤️ hele fijne sfeer
Deborah•8 months ago
Verified review
Show venue reply...
Geweldige salon, Vriendelijk geholpen.
Annemieke •8 months ago
Verified review
Show venue reply...
Hele fijne afspraak gehad voor nagels. Als.extreme nagelbijter onwijs goed geholpen en met mooie nagels naar huis. Ook mijn haar laat ik voortaan hier knippen! Echt een aanrader