Afspraak is snel gemaakt. Mooie salon, schoon en opgeruimd. Fijne tips en uitleg gekregen, vriendelijk. Aanrader!
Brigitte•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super fijn geweest. Ik heb ook gelijk weer voorlichting gekregen over nieuwe producten en behandelingen zoals Olaplex. Top!
suzana•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vandaag mijn haar laten knippen. Ik wist niet wat alleen een heel stuk korter!! Weg gegaan met een heerlijk fris en super leuk kapsel ❤️ hele fijne sfeer
Deborah•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldige salon, Vriendelijk geholpen.
Annemieke •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne afspraak gehad voor nagels. Als.extreme nagelbijter onwijs goed geholpen en met mooie nagels naar huis. Ook mijn haar laat ik voortaan hier knippen! Echt een aanrader