Prettige 1e ervaring. Wist mn haar goed te knippen en me goed advies te geven. Ik kom zeker terug!
Styling door Inge•Vrouwen knippen
Susan•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top en erg meedenkend
Annemieke •9 maanden geleden
Geverifieerde review
Werkt netjes en is gezellig zeker een aanrader ik kom graag weer terug
Laurie•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een paar keer voor de spraytan geweest en het is ideaal! Super fijne salon, je voelt je erg op je gemak & alsof ik er al jaren kom. Inge is super vriendelijk en gezellig! Tot de volgende!