Prettige 1e ervaring. Wist mn haar goed te knippen en me goed advies te geven. Ik kom zeker terug!
Styled by Inge•Ladies' Haircuts
Susan•9 months ago
Verified review
Show venue reply...
Top en erg meedenkend
Annemieke •9 months ago
Verified review
Werkt netjes en is gezellig zeker een aanrader ik kom graag weer terug
Laurie•10 months ago
Verified review
Show venue reply...
Een paar keer voor de spraytan geweest en het is ideaal! Super fijne salon, je voelt je erg op je gemak & alsof ik er al jaren kom. Inge is super vriendelijk en gezellig! Tot de volgende!