Weer helemaal naar mijn zin geholpen.
Ennnn....ook heel gezellig.
Graag tot de volgende afspraak.
Bea •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Minne is een goede kapster in opleiding! Ze begreep goed wat ik wilde en vroeg advies van Inge als dat nodig was. Mijn haar zit uitstekend! Ik ben er blij mee.
Saskia•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Leuke zaak. Leuke spontane kapster. 2x koffie gehad.Mijn behandeling
Is prima gelukt.
Voor het eerst bij deze salon geweest en ik ben dik tevreden. Gezellige dames, ik ben goed geholpen, er is goed meegedacht met wat bij mij past. Ik voelde mij zeer op mijn gemak. Bedankt daarvoor en tot de volgende afspraak!